Wszystko, co należy wiedzieć

Autodesk ogłosił wprowadzenie nowego procesu zakupowego, mającego na celu usprawnienie i poprawienie doświadczeń związanych z zakupami subskrypcji Autodesk.
Zmiany te wejdą w życie 16 września 2024 r.

Co się zmienia?

W nowym procesie zakupowym CADVISION będzie nadal udzielać porad i wskazówek dotyczących najlepszych rozwiązań odpowiadających Twoim potrzebom oraz dostarczać wyceny.
Jednak faktyczne zamówienie i transakcja płatności za subskrypcje Autodesk będą teraz odbywać się bezpośrednio między Klientem a Autodesk.

CADVISION będzie nadal odpowiedzialne za wszystkie działania po sprzedaży, takie jak wprowadzenie do systemu i wsparcie techniczne.
Proces zakupu innego oprogramowania lub usług, które CADVISION posiada w swoim portfolio, pozostaje bez zmian.

 

Przygotuj się na zmiany! SPRAWDŻ PRZYGOTOWANY MATERIAŁ VIDEO

Nowy proces zakupu oprogramowania Autodesk

 

Często zadawane pytania (FAQ)

 

1. Co zmienia się w sposobie zakupów?

W nowym procesie zakupu subskrypcji CADVISION przygotuje wycenę (którą otrzymasz od Autodesk) i będzie nadal uczestniczył we wszystkich etapach obsługi przed- i posprzedażowej, z wyjątkiem faktycznej transakcji płatniczej, która odbędzie się bezpośrednio między Twoją firmą a Autodesk.

2. Gdzie mogę uzyskać pomoc?

Wiemy, że zmiany mogą być trudne. Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania lub wątpliwości dotyczące tej zmiany, jesteśmy do dyspozycji pod numerem telefonu: 32 4004 102 lub e-mail: cadvision@cadvision.pl.

3. Jak w najbliższym czasie przeprowadzić odnowienie produktów?

Od 16 września 2024 r. nowy sposób dokonywania zakupów będzie dostępny w przypadku odnowień większości produktów Autodesk. Jeśli potrzebujesz wyceny na odnowienie produktów, skontaktuj się z CADVISION.

W ramach nowego procesu odnawiane i nowo zakupione subskrypcje będą miały domyślnie ustawione automatyczne odnowienie. Można jednak wyłączyć tę funkcję na koncie, jeśli wolisz otrzymywać nową wycenę przy każdym odnowieniu.

W przypadku zakupu lub odnowienia produktu na okres trzech lat cena pozostanie taka sama przez cały okres obowiązywania umowy.

4. Skontaktuj się ze swoim opiekunem w CADVISION, aby skonfigurować Autodesk jako dostawcę. Do czasu zmiany nadal możesz kupować od nas oprogramowanie Autodesk w tradycyjny sposób.

5. Dlaczego wprowadzane są zmiany?

Spersonalizowana obsługa, Możliwość opracowywania zaleceń odpowiadających potrzebom firmy, Przewidywalne ceny, Zapewnienie spójnych cen niezależnie od sposobu zakupu. Uproszczony proces, Prostsze zakupy dzięki ulepszonym funkcjom samoobsługi na koncie.

 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami.

 

Zespół CADVISION
Tel.: 32 4004 102
E-mail: cadvision@cadvision.pl