Jeśli masz wątpliwości lub pytania, na które nie ma tutaj odpowiedzi prosimy o kontakt:
Tel.: 32 4004 102
e-mail: szkolenia@panova.pl lub cad@panova.pl
1. Jak wygląda szkolenie online?
Szkolenie online w CADVISION przeprowadzane jest na żywo w czasie rzeczywistym. Podobnie jak szkolenie stacjonarne składa się z teorii i zadań praktycznych. Wszyscy uczestnicy łączą się ze sobą za pomocą platformy do spotkań – ZOOM. Komunikacja z trenerem i uczestnikami może się odbywać w formie głosowej jak również poprzez czat – komunikator tekstowy. Szkolenie online przebiega tak samo jak szkolenie stacjonarne, trener na bieżąco nadzoruje postępy uczestników.
2. Jak zgłosić chęć udziału w szkoleniu?
Zgłoszenie do udziału w szkoleniu przyjmowane są przez formularz bądź pisząc wiadomość na e-mail: szkolenia@panova.pl. Zapisując się z poziomu konkretnego szkolenia wypełnia się formularz zgłoszeniowy. Przed zapisem prosimy o zapoznanie się ze Szczegółowym Regulaminem.
3. W jakich dniach tygodnia / godzinach prowadzone jest szkolenie online?
Szkolenie odbywa się w dni robocze w godzinach od 9:00-16:00. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest umówienie indywidualnego szkolenia w innych godzinach i w weekend. Jeśli chcesz skorzystać z takiej opcji skontaktuj się z nami. szkolenia@panova.pl.
4. Jak powonieniem się przygotować na szkolenie online?
Najważniejsze: Komputer (stacjonarny lub laptop) z oprogramowaniem minimum Windows 10 i z zainstalowaną licencją oprogramowania, z którego będzie szkolenie, oraz dostęp do platformy szkoleniowej ZOOM.
Jeżeli to możliwe dwa ekrany , jeden na którym będziesz uruchamiać program CAD/CAM/3D oraz drugi, na którym zobaczysz platformę zoom na której będzie udostępniony ekran instruktora. Opcjonalnie drugim monitorem może być tablet, telewizor lub ekran projektora multimedialnego,
Sprawne słuchawki / głośniki (wbudowane lub zewnętrzne) i mikrofon.
Myszkę + ewentualnie manipulator 3D.
5. Skąd wziąć oprogramowanie oraz licencje potrzebną w trakcie szkolenia?
Oprogramowanie pobierasz z linku, który do Ciebie prześlemy. W trakcie uruchamiania oprogramowania będziesz poproszony o zalogowanie się danymi konta Autodesk. Do celów szkoleniowych będzie przygotowane takie konto (licencja szkoleniowa) dla każdego uczestnika kursu i szczegóły logowania będą wysłane przed szkoleniem. Przed instalacją proszę uważnie przeczytać warunki użytkowania licencji. Jeśli masz już swoją licencję oprogramowania i jest ona aktualna to możesz zalogować się sowimi danymi logowania konta Autodesk.
6. Jaką wersję oprogramowania, z którego się szkolę, muszę posiadać?
Najnowszą, opcjonalnie rok niższą (nie dotyczy przypadków, gdzie szkolenie jest umówione na starszej wersji).
7. Na jakiej platformie przeprowadzone jest szkolenie online?
Platforma, z której korzystamy do przeprowadzania szkoleń online, to ZOOM.
8. Skąd pobrać platformę szkoleniową?
Aplikację zoom – link do porabia platformy zostanie przesłany, w raz z instrukcja krok-po-kroku jak to zrobić prawidłowo i jak podłączyć się do spotkania. Upewnij się czy wszystko działa jeszcze przed szkoleniem.
9. Jak wygląda podłączenie do szkolenia na platformie ZOOM?
Kilka dni przed szkoleniem uczestnik otrzymuje szczegółową instrukcję podłączenia do platformy ZOOM oraz numer (ID spotkania) i hasło do zakupionego szkolenia online.
10. Kiedy otrzymam materiały i ID do spotkania?
ID spotkania i materiały szkoleniowe przesyłamy 3 dni przed szkoleniem zarejestrowanym uczestnikom, którzy opłacili swój udział lub mają indywidualne ustalenia z nami w tej kwestii.
11. Kiedy otrzymam materiały szkoleniowe? W jakiej formie?
Materiały szkoleniowe udostępniamy uczestnikom szkolenia (którzy opłacili swój udział lub mają indywidualne ustalenia z nami w tej kwestii) w formie elektronicznej.
12. Czy muszę zapłacić wcześniej za szkolenie online?
TAK. Nie dotyczy ustaleń indywidualnych.
13. Do kiedy muszę zapłacić za szkolenie?
Należność za szkolenie należy wpłacić do 7 dni przed szkoleniem. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest umówienie innego terminu płatności. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie szkoleń.
14. Co, jeśli w dniu szkolenia będę mieć problem z łączeniem internetowym lub komputerem?
W przypadku zaistnienia udokumentowanych zdarzeń losowych, niezależnych od organizatora – zostanie zaproponowany kolejny termin, w którym uczestnik będzie mógł wziąć udział. Zgodnie z Regulaminem Szkoleń.
15. Co, jeśli w dniu szkolenia online nie wezmę w nim udziału?
W przypadku nieobecności uczestnika na szkoleniu, opłata nie będzie zwracana. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie Szkoleń (*)
16. Jak otrzymać certyfikat ze szkolenia online?
Certyfikat generowany jest po zakończeniu kursu. Wcześniej należy zarejestrować się na portalu education.autodesk.com i wypełnić ankietę poszkoleniową. Instrukcja uzyskania certyfikatu jest przesyłana uczestnikom po zakończonym szkoleniu.
17. Czy organizujemy szkolenia online z dofinansowaniem?
TAK. Aby uzyskać dofinansowanie należy skontaktować się z lokalnym Urzędem Pracy i zorientować, czy dysponuje środkami. Nasza zespól pomoże Państwu wypełnić i kompletować wymagane dokumenty – zapraszamy do kontaktu.