REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO CADVISION

§ 1 Postanowienia ogólne

§ 2 Definicje

§ 3 Wymagania techniczne

§ 4 Zasady korzystania z Serwisu

§ 5 Zasady świadczenia usług

§ 6 Zarządzanie treścią w Serwisie 

§ 7 Ochrona danych osobowych i polityka prywatności

§ 8 Ochrona własności intelektualnej

§ 9 Reklamacje dotyczące działania Serwisu

§ 10 Odpowiedzialność

§ 11 Postanowienia końcowe

Załącznik nr 1 – Polityka prywatności

Załącznik nr 2 – Polityka plików cookies

Załącznik nr 3 – Regulamin Newslettera

Załącznik nr 4 – Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych w serwisach społecznościowych CADVISON

 

§ 1 Postanowienia ogólne

 

  1. Regulamin Serwisu określa:
  1. zasady korzystania z serwisu internetowego CADVISION przez Użytkowników sieci Internet;
  2. rodzaje i zakres usług udostępnianych w serwisie CADVISION przez spółkę P.A. NOVA S.A. z siedzibą w Gliwicach (44-100 Gliwice), ul. Górnych Wałów 42;
  3. tryb zgłaszania ewentualnych błędów lub nieścisłości w treściach publikowanych w serwisie do Administratora;
  4. tryb zgłaszania ewentualnych przypadków naruszenia praw autorskich innych podmiotów prawnych lub osób fizycznych;
  5. zasady przetwarzania danych osobowych (Polityka Prywatności).
  1. Użytkownik przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu powinien zapoznać się z Regulaminem Serwisu.
  2. Korzystając z serwisu Użytkownik akceptuje Regulamin Serwisu oraz zobowiązuje się do korzystania z Serwisu zgodnie z prawem oraz poniższymi postanowieniami.
  3. Regulamin Serwisu w formie elektronicznej jest dostępny bezpłatnie poprzez kliknięcie w link w stopce na stronie głównej Serwisu.

§ 2 Definicje

ADMINISTRATOR lub CADVISION – P.A. NOVA S.A. z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Górnych Wałów 42, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000272669, NIP: 6310200417, REGON: 003529385, kapitał zakładowy 10.000.000 zł (wpłacony w całości).

SERWIS – strony internetowe CADVSION, dostępne w serwisie w domenie cadvision.pl, umożliwiające Użytkownikom sieci Internet korzystanie z usług udostępnionych w Serwisie.

UŻYTKOWNIK – każda osoba fizyczna, w tym działająca za osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, korzystająca z Serwisu.

POLITYKA PRYWATNOŚCI – dokument stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu Serwisu, który określa zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych przez Administratora, w tym rodzaj, zakres, sposoby korzystania z danych, prawa i obowiązki Użytkownika oraz zasady zabezpieczenia danych osobowych, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).

FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz, stanowiący funkcjonalność Serwisu, umożliwiający kontakt z Administratorem, po podaniu przez Użytkownika danych osobowych w formie imienia i nazwiska, adresu e-mail i/lub numer telefonu oraz treści wiadomości.

NEWSLETTER – usługa cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, polegająca na dostarczaniu przez Administrator materiałów handlowych, marketingowych i promocyjnych, dotyczących jego bieżącej działalności, na adres e-mail Użytkownika, w zamian za podanie przez niego danych osobowych w postaci imienia oraz adresu e-mail. Szczegóły dotyczące Newslettera określa załącznik nr 3 do Regulaminy Serwisu.

§ 3 Wymagania techniczne

Do prawidłowego działania Serwisu oraz korzystania z jego wszystkich funkcjonalności na urządzeniu Użytkownika niezbędne jest zapewnienie we własnym zakresie łącza telekomunikacyjnego, sprzętu oraz oprogramowania spełniającego minimalne wymagania techniczne określone poniżej:

  1. system operacyjny: Windows 10, Mac OS X i OS X, Android;
  2. przeglądarka internetowa: Google Chrome (od wersji 30), Mozilla Firefox (od wersji 30), Internet Explorer 9 (lub nowszy), Opera, Safari (od wersji 5.1), iOS Safari (od wersji 4.0), Android Browser 2.3, Microsoft Edge;
  3. włączona obsługa JavaScript i Cookies;
  4. Do korzystania z serwisu wymagana jest przeglądarka internetowa nie starsza niż rok od najnowszej wersji.

§ 4 Zasady korzystania z Serwisu

  1. Uruchomienie Serwisu poprzez wpisanie w pasku adresowym przeglądarki internetowej adresu: https://cadvision.pl/ lub adresu dowolnej strony internetowej serwisu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Użytkownika na przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie Serwisu.
  2. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Serwisu zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  3. Użytkownik Serwisu zobowiązany jest do przestrzegania zasad obowiązującego prawa polskiego oraz postanowień Regulaminu Serwisu, a także do korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem i powstrzymywania się od wszelkiej działalności mogącej zakłócić jego prawidłowe funkcjonowanie, w szczególności, poprzez użycie określonego oprogramowania oraz urządzeń, dostarczanie oraz przetwarzanie treści mogących stanowić naruszenie prawa polskiego oraz prawa obowiązującego w Unii Europejskiej.

§ 5 Zasady świadczenia usług

  1. Administrator będzie za pośrednictwem Serwisu udostępniał nieodpłatnie następujące rodzaje usług:
  1. udostępnianie treści w Serwisie, w szczególności takich jak: informacje o działalności CADVISION, informacje handlowe, informacje dla mediów, informacje dla inwestorów, oferty pracy itp.;
  2. udostępnianie treści Regulaminu Serwisu;
  3. udostępnianie formularzy kontaktowych służących do składania przez Użytkowników zapytań lub zgłoszeń kierowanych do CADVISION;
  4. formularza zgłoszeniowego na szkolenie (szczegółowe warunki usług szkoleniowych określa Regulamin Szkoleń); link
  5. formularza zamówień na usługi 3D tj. skanowanie i drukowanie (szczegółowe warunki określa Regulamin Usług 3D). link
  1. W przypadku nieodpłatnych usług Administrator może w dowolnym momencie wprowadzać zmiany w świadczonych usługach bez konieczności informowania o tym Użytkowników.
  2. Administrator może dodawać kolejne usługi dla Użytkowników Serwisu bez konieczności informowania o tym fakcie Użytkowników.
  3. Administrator będzie za pośrednictwem Serwisu udostępniał odpłatnie Newsletter - w zamian za podanie danych osobowych Użytkownika.

§ 6 Zarządzanie treścią w Serwisie

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany treści opublikowanych w Serwisie w dowolnym momencie, w tym do wprowadzania zmian w całości lub części informacji prezentowanych w Serwisie, podmiany plików do pobrania oraz częściowego lub całkowitego wycofania publikowanych treści.
  2. Administrator nie odpowiada za poprawne działanie linków zamieszczonych w Serwisie, odwołujących się z innych do serwisów internetowych.

§ 7 Ochrona danych osobowych i polityka prywatności

  1. Korzystanie przez Użytkowników z niektórych rodzajów usług w Serwisie wymaga podania danych osobowych i wyrażenia indywidualnej zgody na ich przetwarzanie przez Administratora. W tym przypadku podanie danych osobowych przez Użytkownika jest całkowicie dobrowolne, jednak nie wyrażenie zgody na ich przetwarzanie może skutkować niemożliwością skorzystania z niektórych usług oferowanych przez Administratora.
  2. Zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych określone zostały w Polityce Prywatności.

§ 8 Ochrona własności intelektualnej

  1. Wszelkie informacje, obrazy, zdjęcia, wizualizacje, logotypy, teksty, dane i materiały, jak również znaki towarowe udostępniane w ramach Serwisu są chronione prawami autorskimi, prawami do znaków towarowych, prawami do baz danych lub innymi prawami własności intelektualnej. Użytkownik jest uprawniony jedynie do zapoznania się z ich treścią. Bez uprzedniej zgody Administratora zabronione jest jakiekolwiek kopiowanie ww. elementów w celu ich wykorzystania zarówno w całości, w części jak i w formie zmodyfikowanej.
  2. Znaki handlowe i znaki towarowe opublikowane w Serwisie podlegają ochronie prawnej.
  3. Serwisu nie można używać inaczej niż do celów osobistych i niekomercyjnych. Materiały publikowane w Serwisie nie mogą być wykorzystywane przez Użytkowników bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Administratora.
  4. Administrator zabrania używania jakichkolwiek zautomatyzowanych systemów lub oprogramowania do pozyskiwania danych z Serwisu do celów komercyjnych (tzw. „screenscraping”), a także udostępniania lub obsługiwania łączy do Serwisu bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Administratora.

§ 9 Reklamacje dotyczące działania Serwisu

  1. Użytkownik może złożyć reklamację do Administratora dotyczącą udostępnionych usług, zgłosić błąd w Serwisie lub propozycję zmiany jego funkcjonalności poprzez wysłanie e-maila na adres: news_it@panova.pl.
  2. Reklamacje będą rozpatrywane najpóźniej w terminie 30 dni od daty przesłania reklamacji na podany powyżej adres e-mail.

§ 10 Odpowiedzialność

  1. Administrator nie może zagwarantować pełnej ciągłości działania Serwisu oraz zapobiec przerwom w jego dostępności dla Użytkownika, które mogą być spowodowane czynnikami wewnętrznymi związanymi z rozbudową Serwisu lub pracami konserwacyjnymi albo czynnikami zewnętrznymi, na które Administrator nie ma wpływu np. przerwom w dostępności Serwisu spowodowanym działaniem siły wyższej.
  2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Serwisu, zarówno za te spowodowane czynnikami zewnętrznymi jak i za te spowodowane czynnikami wewnętrznymi.
  3. W przypadku konieczności dokonania zmian i ulepszeń w systemie czy przeprowadzenia prac konserwacyjnych lub awarii sprzętu Administrator zastrzega na swoją rzecz prawo do czasowej przerwy w funkcjonowaniu Serwisu.
  4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niezgodnym z Regulaminem Serwisu lub niezgodnym z prawem wykorzystywaniem Serwisu przez Użytkownika.
  5. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Serwisu wynikające z awarii spowodowanych wadliwym funkcjonowaniem sprzętu, oprogramowania lub łączy telekomunikacyjnych (systemów teleinformatycznych), których utrzymanie nie leży w gestii Administratora.

§ 11 Warunki korzystania z Formularza kontaktowego

  1. Formularz kontaktowy służy do wysłania wiadomości do Administratora.
  2. Korzystanie z Formularza kontaktowego za pośrednictwem Serwisu dostępne jest wyłącznie dla osób, które spełniają poniższe warunki:
    • Użytkownik jest osobą fizyczną;
    • Użytkownik ukończył 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych lub w przypadku gdy Użytkownikiem jest osoba małoletnia i/lub nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem uzyskania zgody przedstawiciela ustawowego;
    • Użytkownik wyśle wiadomość do Administratora dokonując czynności, o których mowa w ust. 3 poniżej.
  3. Skorzystanie z Formularza kontaktowego czyli wysłanie wiadomości do Administratora odbywa się poprzez:
    • wypełnienie Formularza kontaktowego, w którym Użytkownik podaje wskazane w nim dane,
    • potwierdzenie, że Użytkownik zapoznał się z treścią Regulaminu Serwisu oraz że akceptuje jego postanowienia,
    • wysłanie wiadomości przez Użytkownika poprzez naciśnięcie przycisku „WYŚLIJ”.
  4. Zabronione jest podawanie fałszywych danych osobowych, jak również podawanie danych osobowych lub danych kontaktowych (w tym nr telefonu oraz adresu e-mail) innej osoby.
  5. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść podanych przez siebie danych, w tym również odpowiedzialność za ewentualne naruszenie praw osób trzecich.

§ 12 Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie zmiany w Regulaminie Serwisu mogą być wprowadzane przez Administratora w dowolnym momencie bez konieczności dodatkowego powiadamiania o tym fakcie Użytkownika. W tym przypadku nowy Regulamin Serwisu obowiązuje od momentu jego publikacji w Serwisie, chyba że został w nim określony inny termin wejścia w życie nowego Regulaminu Serwisu.
  2. Zmiany Regulaminu Serwisu są wiążące dla Użytkowników z chwilą ich publikacji.
  3. Brak akceptacji nowego lub zmienionego Regulaminu Serwisu przez Użytkownika jest równoznaczny z jego rezygnacją z korzystania Usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu.
  4. Regulamin Serwisu obowiązuje od dnia Dzień opublikowania nowej strony www
  5. Integralną część Regulaminu Serwisu stanowią:
    • Załącznik nr 1 – Polityka prywatności;
    • Załącznik nr 2 – Polityka plików cookies;
    • Załącznik nr 3 – Regulamin Newslettera;
    • Załącznik nr 4 – Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych w serwisach społecznościowych CADVISON ;

 

Załącznik nr 1

POLITYKA PRYWATNOŚCI

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Polityka prywatności serwisu internetowego CADVISION jest skierowana do użytkowników tego serwisu i określa rodzaj, zakres, sposoby korzystania z danych, prawa i obowiązki użytkownika oraz zasady zabezpieczenia danych osobowych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
  2. Dane osobowe, o których mowa w Polityce Prywatności to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, której dane dotyczą, tj. takiej, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie cechy takiej jak: imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy.
  3. Usługodawca przetwarza dane osobowe, osób których dotyczą zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności prawa polskiego i RODO. Przetwarzanie, w rozumieniu Polityki Prywatności oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie.
  4. Niniejszy Polityka prywatności stanowi integralną część Regulaminu Serwisu CADVISION. W kwestiach nieregulowanych w niniejszej Polityce prywatności, znajdują zastosowanie postanowienia Regulaminu Serwisu.

§ 2 Definicje

ADMINISTRATOR lub CADVSION – P.A. NOVA S.A. z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Górnych Wałów 42, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000272669, NIP: 6310200417, REGON: 003529385, kapitał zakładowy 10.000.000 zł (wpłacony w całości).

DANE OSOBOWE – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

UŻYTKOWNIK – każda osoba fizyczna, w tym działająca za osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, korzystająca z Serwisu.

§ 3 Kontakt z administratorem danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest P.A. NOVA S.A. z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Górnych Wałów 42, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000272669, NIP: 6310200417, REGON: 003529385, kapitał zakładowy 10.000.000 zł (wpłacony w całości).
  2. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, a także cofnięcia zgód marketingowych, można skontaktować się z Administratorem za pomocą:
    • poczty e-mail: news_it@panova.pl
    • poczty tradycyjnej: P.A. NOVA S.A., ul. Górnych Wałów 42, 44-100 Gliwice

§ 4 Przetwarzane dane osobowe

  1. Użytkownik może przeglądać Serwis bez konieczności podawania swoich danych osobowych czy też bez konieczności dokonania rejestracji, z zastrzeżeniem postanowień Polityki plików cookies oraz postanowień dotyczących wybranych usług (np. formularzy kontaktowych lub Newsletter).
  2. W związku z korzystaniem z Serwisu i jego funkcjonalności przetwarzane są dane osobowe jego Użytkowników. W zależności od celu przetwarzania, Administrator przetwarza następujące dane osobowe:
    • imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego – w celu obsługi zapytań lub zgłoszeń składanych przez Użytkownika, w tym również za pośrednictwem Formularza kontaktowego;
    • imię, nazwisko, adres e-mail – w celu obsługi umowy o dostarczanie Newslettera;
    • adres IP, adres e-mail – w celu prowadzenia działań marketingowych, analitycznych przez Administratora;
    • imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego – w celu ustalania, obrony
      i dochodzenia roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Administratorem
      a Użytkownikiem, jak również rozpatrywania reklamacji;

§ 5 Cele przetwarzania danych osobowych

  1. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są w celu:
    • zawarcia i realizacji umowy o dostarczanie Newslettera- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    • obsługi zapytań lub zgłoszeń, na podstawie działań podejmowanych na żądanie Użytkownika, w celu prowadzenia komunikacji z Użytkownikiem, gdy zapytanie lub zgłoszenie dotyczy zawartej z Administratorem umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    • obsługi zapytań lub zgłoszeń, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, w celu prowadzenia komunikacji z Użytkownikiem, gdy zapytanie lub zgłoszenie nie dotyczy zawartej z Administratorem umowy – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
    • prowadzenia działań marketingowych, w tym przesyłania informacji handlowo-marketingowych drogą elektroniczną lub w celu przekazywania informacji handlowo-marketingowych drogą telefoniczną – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w zw. z art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne;
    • prowadzenia działań analitycznych przez Administratora, w tym w oparciu o personalizację przekazów marketingowych (profilowanie) – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
    • ustalania, obrony i dochodzenia roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Administratorem a Użytkownikiem – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
    • rozpatrywania reklamacji Użytkowników – art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    • dostosowania, pomiaru i ulepszania funkcjonalności Serwisu – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  2. Podanie danych osobowych przez Użytkownika ma charakter dobrowolny, jednakże niepodanie niektórych danych może uniemożliwić skontaktowanie się z Klientem przez Administratora lub skorzystanie ze wszystkich funkcjonalności Serwisu, czy też zawarcie umowy o dostarczanie Newslettera.

§ 6 Przekazywanie danych osobowych. Powierzenie i udostępnienie danych

  1. Administrator udostępnia dane Użytkowników uprawnionym do tego organom państwowym, a w szczególności organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości lub innym podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, gdy zachodzą ku temu okoliczności uzasadnione przepisami prawa.
  2. Administrator może ujawnić dane osobowe Użytkowników upoważnionym przez niego pracownikom, a także powierzyć ich przetwarzanie innym podmiotom wspierających Administratora w prowadzeniu działalności, na podstawie zawartej z Administratorem pisemnej umowy. Kategorie odbiorców danych osobowych:
    • podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi hostingu, administracji, utrzymywania oraz zarządzania Serwisem,
    • podmioty świadczące na rzecz Administratora usług pocztowe lub kurierskie;
    • podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi w zakresie rozwiązań technicznych, organizacyjnych, marketingowych;
    • podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi księgowe, prawne, doradcze.
  3. Administrator we własnym zakresie nie planuje bezpośrednio przekazywać danych do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy – EOG) ani do organizacji międzynarodowych.

§ 7 Prawa Użytkownika

  1. Użytkownikowi przysługuje:
    • prawo dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,
    • prawo do uzupełnienia, uaktualnienia i sprostowania danych – na podstawie art. 16 RODO,
    • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania – na podstawie art. 18 RODO,
    • prawo do usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem obowiązujących przepisów albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane – na podstawie art. 17 RODO,
    • wycofania zgody na przetwarzanie danych lub udzielone zgody marketingowe, przy czym wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej gody przed jej cofnięciem,
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
    • prawo do wycofania zgód marketingowych w dowolnym czasie.
  2. Zmianie nie podlegają dane zbierane automatycznie.
  3. Wszelkich zmian w zakresie swoich danych osobowych i udzielonych zgód marketingowych Użytkownik może dokonywać poprzez przesłanie do Administratora wiadomości za pomocą:
  • poczty e-mail: news_it@panova.pl
  • poczty tradycyjnej: P.A. NOVA S.A., ul. Górnych Wałów 42, 44-100 Gliwice
  1. Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy usunięcia danych Klienta, jeżeli ich zachowanie jest niezbędne w celu realizacji roszczeń lub jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

§ 8 Okres przechowywania danych

Okres przetwarzania danych osobowych jest uzależniony od celu i podstaw ich przetwarzania. Z tego też względu:

  • dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody przewarzane będą do czasu cofnięcia zgody;
  • dane przetwarzane na podstawie wymogów ustawowych przetwarzane będą przez czas, w którym przepisy prawa nakazują ich przechowywanie;
  • dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora będą przetwarzane do czasu skutecznego złożenia sprzeciwu lub ustania tego interesu.

§ 9 Zabezpieczenie danych osobowych

  1. Administrator oraz podmioty trzecie jako administratorzy danych osobowych stosują środki techniczne oraz organizacyjne niezbędne do ochrony danych wymagane przez RODO, w szczególności zabezpieczają dane osobowe Użytkownika przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, utratą czy uszkodzeniem.
  2. Administrator zastrzega sobie możliwość korzystania z usług podmiotów trzecich w zakresie opracowania statystyk dotyczących korzystania z Serwisu. Administrator zapewnia, że w takim przypadku podmiotom takim nie zostaną przekazane żadne dane identyfikujące Użytkownika.
  3. W reklamach zamieszczanych w Serwisie mogą być wykorzystywane cookies podmiotów trzecich, mające na celu umożliwienie analizy skuteczności kampanii reklamowej. Polityka prywatności nie reguluje zasad wykorzystania mechanizmu cookies przez podmioty trzecie.

§ 10 Portale społecznościowe

  1. W Serwisie znajdują się odnośniki (linki) do zewnętrznych portali społecznościowych jak np. Facebook („Social Plugins”).
  2. Funkcje przypisane poszczególnym linkom, w szczególności przekazywanie informacji oraz danych osobowych, aktywują się dopiero po kliknięciu na dany link. Wówczas dochodzi do aktywacji tzw. wtyczki społecznościowej (plug-in) poszczególnych portali społecznościowych, a następnie przeglądarka Użytkownika połączy Użytkownika bezpośrednio z tym serwisem.
  3. Jeśli podczas wizyty w Serwisie Użytkownik kliknie na wybrany link, dochodzi do przekazania jego danych osobowych oraz ich przetwarzania przez dany portal społecznościowy.
  4. Cel oraz zakres przetwarzania danych osobowych przez portale społecznościowe oraz związane z tym prawa i obowiązki administratora takiego portalu służące ochronie prywatności, Użytkownicy znajdą w zakładce dotyczącej ochrony danych osobowych tego portalu. Za przetwarzanie danych, które uruchamia się po kliknięciu na dany link odpowiedzialny jest dany portal społecznościowy.
  5. Klauzule informacyjne dotycząca przetwarzania danych osobowych na profilach Administratora w mediach społecznościowych stanowią załącznik nr 4 do Regulaminu Serwisu.

§ 11 Postanowienia końcowe

  1. Zasady określone w Polityce Prywatności podlegają prawu polskiemu.
  2. Zmiany postanowień Polityki Prywatności następują w trybie określonym w § 12 Regulaminu Serwisu.

 

Załącznik nr 2

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

§ 1 Dane zbieranie automatycznie

  1. Podczas korzystania przez Użytkownika z Serwisu automatycznie zbierane są dane dotyczące Użytkownika. Do tych danych zalicza się: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, zainteresowania Użytkownika. Dane te mogą być zbierane przez pliki cookies („ciasteczka”), system Google Analytics.
  2. Pliki cookies, to pliki wysyłane do komputera lub innego urządzenia Użytkownika podczas przeglądania strony internetowej Serwisu.
  3. Google Analytics, o którym mowa w pkt 1, to system analityki internetowej dający wgląd w ruch danych oraz danych demograficznych Klienta, stosowany w celu prowadzenia działań marketingowych.
  4. Niniejszy Polityka plików cookies stanowi integralną część Regulaminu Serwisu. W kwestiach nieregulowanych w niniejszej Polityce plików cookies znajdują zastosowanie postanowienia Regulaminu Serwisu.

§ 2 Cele przetwarzania danych osobowych zbieranych automatycznie

  1. Pliki cookies dzielone są w zależności od celu, w jakim są wykorzystywane, na:
    • techniczne – wykorzystywane przede wszystkim w celu dostarczania usług świadczonych drogą elektroniczną i są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Techniczne pliki cookies z uwagi na swój charakter nie wymagają zgody Użytkownika i są zawsze aktywne.
    • analityczne – służące do badań i poprawy jakości produktów ubocznych usług. Tego rodzaju pliki cookie zbierają informacje na temat sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z Serwisu. Dane te służą wyłącznie do celów statystycznych, takich jak analiza i raportowanie interakcji użytkowników z witryną internetową.
    • społecznościowe – pozwalające na udostępnienie treści publikowanych w Serwisie w wybranym portalu społecznościowym.
    • marketingowe – umożliwiające dostarczenie treści reklamowych dostosowanych do zainteresowań Użytkownika, wykorzystywane m.in. w związku z kierowaniem do reklamy behawioralnej.
  2. Pliki cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu lub oprogramowaniu zainstalowanym w urządzeniu Użytkownika.

§ 3 Zmiana ustawień w zakresie przetwarzania danych osobowych zbieranych automatycznie

  1. Użytkownik według własnego wyboru może: nie wyrazić zgody na wykorzystywanie plików cookies albo może wyrazić zgodę na wykorzystywanie wszystkich lub niektórych tylko plików cookies. W tym celu niewyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies uniemożliwi przechowywanie plików cookies w urządzeniu Użytkownika.
  2. Użytkownik w każdej chwili może zmienić ustawienia plików cookie w swojej przeglądarce, w tym usunąć je oraz zablokować możliwość ich ponownej instalacji. W zależności od wykorzystywanej przeglądarki, opcja usunięcia lub cofnięcia zgody na instalacje plików cookies może się różnić. Zablokowanie lub usunięcie plików cookies może jednak spowodować utrudnienia w korzystaniu z Serwisu, a w niektórych przypadkach uniemożliwić korzystanie z niektórych jego opcji.
  3. Użytkownik, który nie wyraża zgody na działanie systemu Google Analytics powinien zastosować blokadę plików cookies.
  4. W celu zarządzania ustawieniami cookies, jak również ich usunięcia należy wybrać z listy używaną przeglądarkę internetową, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami na każdym urządzeniu, z którego odwiedzono Serwis.
  5. W celu wyłączenia Google Analytics należy pobrać wtyczkę Google blokująca to narzędzie, dostępną pod adresem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl

 

Załącznik nr 3

REGULAMIN NEWSLETTERA

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin Newslettera określa zasady korzystania z usługi Newsletter, sposób zawierania i rozwiązywania umów o dostarczenie treści cyfrowych, w ramach której dochodzi do płatności danymi lub uiszczenia ceny, warunki dostawy oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub dodatkowych pytań dotyczących Regulaminu Newslettera należy kontaktować się z Administratorem za pomocą:
    • poczty e-mail: news_it@panova.pl
    • poczty tradycyjnej: P.A. NOVA S.A., ul. Górnych Wałów 42, 44-100 Gliwice
  3. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część Regulaminu Serwisu. W kwestiach nieregulowanych w niniejszym regulaminie, znajdują zastosowanie postanowienia Regulaminu Serwisu.

§ 2 Definicje

ADMINISTRATOR lub USŁUGODAWCA – P.A. NOVA S.A. z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Górnych Wałów 42, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000272669, NIP: 6310200417, REGON: 003529385, kapitał zakładowy 10.000.000 zł (wpłacony w całości), zawierająca z Subskrybentem umowę o dostarczanie Newslettera.

NEWSLETTER – usługa cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta polegająca na dostarczaniu przez Usługodawcę Materiałów na adres e-mail Subskrybenta, w zamian za podanie przez niego danych osobowych w postaci imienia, nazwiska oraz adresu e-mail.

MATERIAŁY – treści cyfrowe, w postaci materiałów handlowych, marketingowych i promocyjnych, dotyczących bieżącej działalności Usługodawcy, wysyłane w ramach Newslettera.

SUBSKRYBENT – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości zawierająca z Usługodawcą umowę o dostarczanie Newslettera.

KONSUMENT – osoba fizyczna, zawierająca z Usługodawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

PRZEDSIĘBIORCA INDYWIDUALNY – osoba fizyczna, zawierającą z Usługodawcą umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niech charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§ 3 Zawarcie umowy o dostarczanie Newslettera

  1. Usługodawca umożliwia zawarcie umowy o dostarczanie Newslettera.
  2. Zawarcie umowy o dostarczanie Newslettera odbywa się poprzez:
    • wypełnienie formularza Newslettera, w którym Użytkownik podaje następujące dane:
    • potwierdzenie, że Użytkownik zapoznał się z treścią Regulaminu Serwisu oraz że akceptuje on jego postanowienia;
    • potwierdzenie, że Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną (e-mail);
    • przesłanie formularza poprzez naciśnięcie przycisku .
    • potwierdzenie zapisu na listę subskrybentów Newslettera, poprzez kliknięcie w link potwierdzający, wysłany na adres e-mail podany w formularzu (mechanizm double opt-in).
  3. Umowę o dostarczanie Newslettera uważa się za zawartą z chwilą wyświetlenia Użytkownikowi strony internetowej z potwierdzeniem subskrypcji Newslettera.  
  4. Umowa o dostarczanie Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
  5. Zapłata za dostarczanie Newslettera następuje poprzez płatność danymi osobowymi Subskrybenta, w chwili potwierdzenia zapisu na listę subskrybentów Newslettera.

§ 4 Odstąpienie od umowy o dostarczanie Newslettera

  1. Konsument oraz Przedsiębiorca indywidualny może odstąpić od umowy o dostarczenie Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podawania przyczyny. Wystarczająca jest w tym zakresie stosowna informacja przekazana Usługodawcy. Odstąpienie od umowy oznacza rezygnacje z otrzymywania Newslettera.
  2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz dodatkowo stanowi załącznik nr A do Regulaminu Newslettera. Konsument oraz Przedsiębiorca indywidualny może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera, niezależnie od odstąpienia od umowy, klikając w przeznaczony do tego celu link, zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.  

§ 5 Odpowiedzialność za wady

  1. Rękojmia za wady, o której mowa w Kodeksie cywilnym jest wyłączona w stosunku do Użytkownika innego niż Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny. W przypadku Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego, w zakresie odpowiedzialności za zgodności Newslettera z umową znajdują zastosowanie przepisy ustawy o prawach konsumenta.
  2. Usługodawca ma obowiązek dostarczyć Konsumentowi lub Przedsiębiorcy indywidualnemu Newsletter zgodny z umową. Zgodność z umową ocenia się zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
  3. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Newslettera z umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia Newslettera, istniał w chwili jego dostarczenia.
  4. Jeżeli Newsletter jest niezgodny z umową, Konsument oraz Przedsiębiorca indywidualny może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
  5. Jeżeli Newsletter jest niezgodny z umową, Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, gdy:
    • doprowadzenie do zgodności Newslettera z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
    • Usługodawca nie doprowadził Newslettera do zgodności z umową;
    • brak zgodności Newslettera z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić go do zgodności z umową;
    • brak zgodności Newslettera z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z innych środków ochrony;
    • z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Newslettera do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego.

§ 6 Reklamacja

  1. W razie niezgodności Newslettera z umową, Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny może złożyć reklamację.
  2. Reklamację można złożyć za pomocą:
    • poczty e-mail: news_it@panova.pl
    • poczty tradycyjnej: P.A. NOVA S.A., ul. Górnych Wałów 42, 44-100 Gliwice
  3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację osoby ją składającej, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. Zaleca się podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz określenia żądania oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Podanie tych danych jest fakultatywne (nieobowiązkowe) i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonej z ich pominięciem
  4. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od doręczenia reklamacji. Składający reklamację otrzymuje odpowiedź w takiej samej formie w jakiej skierowano reklamację, chyba że wskaże inaczej.
  5. Zasady odpowiedzialności Usługodawca za niezgodność Materiałów z umową wynikają
    z bezwzględnie obowiązujących przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
  6. Konsument i Przedsiębiorca indywidualny mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacja o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

§ 7 Zmiany Regulaminu Newslettera

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, m.in. zmiany przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na treść Regulaminu, podlegania obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, zmiany zakresu lub formy świadczonych usług elektronicznych, ochroną przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień Regulaminu.
  2. O zmianach Regulaminu Usługodawca informuje publikując treść w Serwisie oraz za pośrednictwem Newslettera.
  3. Przed wejściem w życie zmian Regulaminu Newslettera Subskrybent może oświadczyć Usługodawcy, że nie akceptuje wprowadzonych zmian. Oświadczenie o braku zgody na zmianę Regulaminu Newslettera jest równoznaczne z rezygnacją z Newslettera.
  4. Zmiany dokonane w Regulaminie Newslettera (wiążą) obowiązują Subskrybenta, jeżeli został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o zmianie.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
  2. W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, że żadne z postanowień Regulaminu Newslettera nie ogranicza praw Subskrybenta, w tym Konsumenta lub Przedsiębiorcy indywidualnego, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia Regulaminu Newslettera o takim charakterze bezwzględne zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa.
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie Newslettera zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  4. Integralną część Regulaminu Newslettera stanowi Załącznik nr A – wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

Załącznik nr A

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Adresat: P.A. NOVA S.A., ul. Górnych Wałów 42, 44-100 Gliwice

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi (*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta

– Adres konsumenta

– Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

 

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

 

 

 

Załącznik nr 4

KLAUZULE INFORMACYJNE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W SERWISACH SPOŁECZNIOŚCIOWYCH CADVISION

Sporządzono zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).

FACEBOOK

 

§ 1 Administrator danych osobowych

  1. Klauzula informacyjna została przygotowana dla użytkowników fanpage’a CADVISION – Nowe Technologiena portalu społecznościowym Facebook (dalej: „Fanpage”), administrowanego przez P.A. NOVA S.A., ul. Górnych Wałów 42,
    44-100 Gliwice (dalej: „Administratora”).
  2. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pomocą:
  • poczty e-mail: news_it@panova.pl
  • poczty tradycyjnej: P.A. NOVA S.A., ul. Górnych Wałów 42, 44-100 Gliwice

§ 2 Kategorie osób, których dane są przetwarzane

Pod pojęciem użytkowników, których dane są przetwarzane rozumie się osoby, które w ramach użytkowania portalu Facebook:

  • dokonały subskrypcji Fanpage’a poprzez kliknięcie ikony „Lubię to” lub „Obserwuj”;
  • opublikowały swój komentarz lub reakcję pod którymkolwiek z postów zamieszczonych na Fanpage’u lub komentarzy do tych postów;
  • udostępniły którykolwiek z postów zamieszczonych na Fanpage’u na swoim profilu;
  • opublikowały recenzję na Fanpage’u;
  • wysłały wiadomość prywatną do administratorów Fanpage poprzez funkcję „Wyślij wiadomość”.

§ 3 Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

  1. Dane osobowe osób określonych w § 2 powyżej przetwarzane będą na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w następujących celach:
    • prowadzenia Fanpage, na warunkach oraz na zasadach określonych przez Meta Platforms Ireland Limited, w celu informowania o aktywności Serwisu, promowania wydarzeń które organizuje, budowania i utrzymywania społeczności z nią związanej;
    • zapewniania ciągłości komunikacyjnej z użytkownikami Fanpage’a za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności portalu społecznościowego Facebook (funkcje komentowania, chatu, wiadomości, publikowania komentarza pod postami zamieszczonymi na Fanpage’u);
    • reklamy, marketingu produktów i usług oraz tworzenia i dbania o wizerunek marki;
    • analizy analitycznej dotyczącej funkcjonowania, popularności, sposób korzystania z Fanpage’a przez użytkowników;
    • ustalania, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami;
  2. W przypadku, gdyby przetwarzanie danych osobowych użytkowników miało nastąpić w innym celu, Administrator zobowiązuje się do każdorazowego uzyskania zgody użytkowników na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie i w celu wskazanym w tej zgodzie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

§ 4 Rodzaj przetwarzanych danych

W celach określonych w § 3 powyżej, w zależności od ustawień konta konkretnego użytkownika, Administrator przetwarza następujące dane: identyfikator (imię i nazwisko lub nick); zdjęcie profilowe; inne zdjęcia publikowane przez użytkowania; dane kontaktowe; miejsce zamieszkania; miejsce pracy; stan rodzinny; wykształcenie; dane dotyczące metody i miejsca logowania do konta (adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, z której użytkownik korzysta, typ systemu operacyjnego itp.) osobiste preferencje; styl życia i posiadane zainteresowania; treść publikowanych komentarzy i postów; anonimowe dane statystyczne dotyczące użytkowników Fanpage’a, dostępne za pomocą funkcji Facebook Insights, gromadzone dzięki plikom „cookies”, z których każdy zawiera przypisany kod użytkownika, który można powiązać z danymi połączenia użytkowników zarejestrowanych na portalu społecznościowym Facebook, a który zostaje pobrany i przetworzony z chwilą otwarcia Fanpage’a.

§ 5 Odbiorcy danych

Administrator danych może udostępniać dane osobowe wskazane w § 4 powyżej:

  • upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora,
  • podmiotom współpracującym z Administratorem, w tym:
    • osobom którym na podstawie zawartych umów zlecił administrowanie Fanpage’m, dostawcom systemów informatycznych i usług IT;
    • dostawcom usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne, organizacyjne, marketingowe;
    • podmiotom świadczącym usługi i dostarczającym narzędzia z zakresu obsługi klienta i wsparcia IT dla Fanpage’a, dostawcom usług księgowych, prawnych, doradczych;
    • właścicielowi portalu społecznościowego Facebook tj. Meta Platforms Ireland Limited, na niepodlegających zmianie zasadach dotyczących danych określonych przez Facebook (https://pl–pl.facebook.com/privacy/explanation/);
    • podmiotom upoważnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej.

§ 6 Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

Administrator we własnym zakresie nie planuje bezpośrednio przekazywać danych do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy – EOG) ani do organizacji międzynarodowych, jednak specyfika działania Facebook’a i jego międzynarodowy charakter powodują, że potencjalnie możliwy jest transfer danych poza EOG, co nie jest zależne od Administratora. Podstawą takiego transferu są stosowane przez Facebook standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską, zaś w przypadku transferu na teren USA – Decyzja Wykonawcza Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r. wprowadzająca Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield).

§ 7 Okres przechowywania danych

Okres przetwarzania danych osobowych jest uzależniony od celu i podstaw ich przetwarzania.
Z tego też względu:

  • dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody przewarzane będą do czasu cofnięcia zgody;
  • dane przetwarzane na podstawie wymogów ustawowych przetwarzane będą przez czas, w którym przepisy prawa nakazują ich przechowywanie;
  • dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora będą przetwarzane do czasu skutecznego złożenia sprzeciwu lub ustania tego interesu;
  • dane statystyczne dotyczące użytkowników Fanpage’a dostępne za pomocą funkcji Facebook Insights będą przetwarzane przez czas dostępności tych danych w serwisie, zgodnie z obowiązującymi w tym serwisie zasadami.

§ 8 Prawa przysługujące w związku z ochroną danych osobowych 

W związku z przetwarzaniem danych użytkownikom na zasadach określonych w RODO przysługuje prawo do:

  • dostępu do swoich danych i otrzymania ich kopii;
  • sprostowania swoich danych;
  • usunięcia swoich danych;
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych;
  • przeniesienia swoich danych;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej gody przed jej cofnięciem;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

§ 9 Dobrowolność podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania danych może być brak możliwości korzystania ze wszystkich funkcji oferowanych przez Facebook, związanych z użytkowaniem Fanpage’a (komentowanie, reagowanie na posty, wysłanie prywatnej wiadomości).

§ 10 Informacja o współadministrowaniu danymi z Meta Platforms Ireland Limited

  1. Administrator i Meta Platforms Ireland Limited (adres: Block J, Serpentine Avenue, Dublin 4, Irlandia) są wspólnymi Administratorami danych zgodnie z art. 26 RODO w zakresie przetwarzania danych dla celów statystycznych i reklamowych.
  2. Współadministrowanie obejmuje zbiorczą analizę danych w celu wyświetlania statystyk aktywności użytkowników Fanpage’a.
  3. Zakres odpowiedzialności Meta Platforms Ireland Limited za przetwarzanie danych we wskazanych celach obejmuje:
    • posiadanie podstawy prawnej dla przetwarzania danych na potrzeby statystyk strony;
    • zapewnienie realizacji praw osób, których dane dotyczą;
    • zgłaszanie naruszeń do organu nadzorczego oraz zawiadamianie osób, których dotyczyło naruszenie o zdarzeniu;
    • zapewnienie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.
  4. Zakres odpowiedzialności Administratora za przetwarzanie Pani/a danych:
    • posiadanie podstawy prawnej do przetwarzania danych na potrzeby statystyk;
    • zrealizowanie obowiązków informacyjnych w zakresie realizowanych przez Administratora celów przetwarzania;
  5. Meta Platforms Ireland Limited udostępni zasadniczą treść załącznika dotyczącego statystyk strony osobom, których dotyczą dane (art. 26 ust. 2 RODO), za pośrednictwem danych zawartych w Informacjach o statystykach strony, do których dostęp można uzyskać ze wszystkich stron.
  6. Szczegółowe informacje dotyczące wzajemnych uzgodnień pomiędzy administratorami są dostępne w porozumieniu o współadministrowaniu opublikowanego przez Facebook pod adresem: www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum
  7. Zasady przetwarzania Pani/a danych osobowych przez Meta Platforms Ireland Limited są dostępne na stronie: www.facebook.com/privacy/explanation

 

LINKEDIN

 

§ 1 Administrator danych osobowych

  1. Klauzula informacyjna została przygotowana dla użytkowników profilu CADVISION – Nowe Technologie na portalu społecznościowym LINKEDIN (dalej: „Fanpage”), administrowanego przez P.A. NOVA S.A., ul. Górnych Wałów 42,
    44-100 Gliwice (dalej: „Administratora”).
  2. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pomocą:
  • poczty e-mail: news_it@panova.pl
  • poczty tradycyjnej: P.A. NOVA S.A., ul. Górnych Wałów 42, 44-100 Gliwice

§ 2 Kategorie osób, których dane są przetwarzane

Pod pojęciem użytkowników, których dane są przetwarzane rozumie się osoby, które w ramach użytkowania portalu LinkedIn:

  • dokonały subskrypcji Fanpage’a poprzez kliknięcie ikony „Obserwuj”;
  • opublikowały swój komentarz lub reakcję pod którymkolwiek z postów zamieszczonychna Fanpage’u lub komentarzy do tych postów; udostępniły którykolwiek z postów zamieszczonych na Fanpage’u na swoim profilu;
  • opublikowały recenzję na Fanpage’u;
  • wysłały wiadomość prywatną do administratorów Fanpage poprzez funkcję „Nawiąż kontakt”.
  • przesłały dane poprzez usługi oferowane przez portal LinkedIn (np. wypełniły formularze, odpowiedziały na ankiety, przesłały CV);

§ 3 Cele i podstawy przetwarzania

1. Dane osobowe osób określonych w pkt II przetwarzane będą na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w następujących celach:

  • prowadzenia Fanpage’a, na warunkach oraz na zasadach określonych przez LinkedIn Ireland Unlimited Company w celu informowaniao aktywności Sklepu Internetowego, promowania wydarzeń które organizuje, budowaniai utrzymywania społeczności z nią związanej;
  • zapewniania ciągłości komunikacyjnej z użytkownikami Fanpage’a za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności portalu społecznościowego LinkedIn (funkcje komentowania, chatu, wiadomości, publikowania komentarza pod postami zamieszczonymi na Fanpage’u);
  • reklamy, marketingu produktów i usług oraz tworzenia i dbania o wizerunek marki;
  • analizy analitycznej dotyczącej funkcjonowania, popularności, sposób korzystaniaz Fanpage’a przez użytkowników;
  • ustalania, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami;

2. W przypadku, gdyby przetwarzanie danych osobowych użytkowników miało nastąpić w innym celu, Administrator zobowiązuje się do każdorazowego uzyskania zgody użytkowników na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie i w celu wskazanym w tej zgodzie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

§ 4 Rodzaj przetwarzanych danych

W celach określonych w pkt III, w zależności od ustawień konta konkretnego użytkownika, Administrator przetwarza następujące dane: identyfikator (imię i nazwisko lub nick); zdjęcie profilowe; inne zdjęcia publikowane przez użytkowania; dane kontaktowe; miejsce zamieszkania; miejsce pracy i przebieg dotychczasowego zatrudnienia; wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; informacje o poszukiwanej pracy, umiejętności i języki obce; dane dotyczące metody i miejsca logowania do konta (adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, z której użytkownik korzysta, typ systemu operacyjnego itp.); osobiste preferencje; styl życia i posiadane zainteresowania; treść publikowanych komentarzy i postów; anonimowe dane statystyczne dotyczące użytkowników Fanpage’a, gromadzone dzięki plikom „cookies”, z których każdy zawiera przypisany kod użytkownika, który można powiązać z danymi połączenia użytkowników zarejestrowanych na portalu społecznościowym LinkedIn, a który zostaje pobrany i przetworzony z chwilą otwarcia Fanpage’a.

§ 5 Odbiorcy danych

Administrator danych może udostępniać dane osobowe wskazane w § 4:

  • upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora,
  • podmiotom współpracującym z Administratorem, w tym: osobom którym na podstawie zawartych umów zlecił administrowanie Fanpage’m, dostawcom systemów informatycznych i usług IT; dostawcom usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne, organizacyjne, marketingowe; podmiotom świadczącym usługi i dostarczającym narzędzia z zakresu obsługi klienta i wsparcia IT dla Fanpage’a, dostawcom usług księgowych, prawnych, doradczych;
  • właścicielowi portalu społecznościowego LinkedIn tj., na niepodlegających zmianie zasadach dotyczących danych określonych przez LinkedIn(https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy);
  • podmiotom upoważnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,w tym organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej.

§ 6 Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych 

Administrator we własnym zakresie nie planuje bezpośrednio przekazywać danych do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy - EOG) ani do organizacji międzynarodowych, jednak specyfika działania LinkedIn’a i jego międzynarodowy charakter powodują, że potencjalnie możliwy jest transfer danych poza EOG, co nie jest zależne od Administratora. Podstawą takiego transferu są stosowane przez LinkedIn standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską, zaś w przypadku transferu na teren USA – Decyzja Wykonawcza Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r. wprowadzająca Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield).

§ 7 Okres przechowywania danych

Okres przetwarzania danych osobowych  jest uzależniony od celu i podstaw ich przetwarzania. Z tego też względu:

  • dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody przewarzane będą do czasu cofnięcia zgody;
  • dane przetwarzane na podstawie wymogów ustawowych przetwarzane będą przez czas,
    w którym przepisy prawa nakazują ich przechowywanie;
  • dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora będą przetwarzane do czasu skutecznego złożenia sprzeciwu lub ustania tego interesu;
  • dane statystyczne dotyczące użytkowników Fanpage’a będą przetwarzane przez czas dostępności tych danych w serwisie, zgodniez obowiązującymi w tym serwisie zasadami.

§ 8 Prawa przysługujące w związku z ochroną danych osobowych

W związku z przetwarzaniem danych użytkownikom na zasadach określonych w RODO przysługuje prawo do:

  • dostępu do swoich danych i otrzymania ich kopii;
  • sprostowania swoich danych;
  • usunięcia swoich danych;
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych;
  • przeniesienia swoich danych;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym wycofanie zgody pozostaje bez wpływuna zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej gody przed jej cofnięciem;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania,że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

§ 9 Dobrowolność podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania danych może być brak możliwości korzystania ze wszystkich funkcji oferowanych przez LinkedIn, związanych z użytkowaniem Fanpage’a (komentowanie, reagowanie na posty, wysłanie prywatnej wiadomości).

§ 10 Informacja o współadministrowaniu danymi z LinkedIn Ireland Unlimited Company

1. Administrator i LinkedIn Ireland Unlimited Company (Wilton Place, Dublin 2 Irlandia) (dla użytkowników z krajów UE, EOG oraz Szwajcarii) są wspólnymi Administratorami danych zgodnie z art. 26 RODO w zakresie przetwarzania danych dla celów statystycznych
i reklamowych.

2. Współadministrowanie obejmuje zbiorczą analizę danych w celu wyświetlania statystyk aktywności użytkowników Fanpage’a. 

3. Zakres odpowiedzialności LinkedIn Ireland Unlimited Company za przetwarzanie danych we wskazanych celach obejmuje: 

  • posiadanie podstawy prawnej dla przetwarzania danych na potrzeby statystyk strony;
  • zapewnienie realizacji praw osób, których dane dotyczą;
  • zgłaszanie naruszeń do organu nadzorczego oraz zawiadamianie osób, których dotyczyło naruszenie o zdarzeniu;
  • zapewnienie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.

4. Zakres odpowiedzialności Administratora za przetwarzanie Pani/a danych: 

  • posiadanie podstawy prawnej do przetwarzania danych na potrzeby statystyk;
  • zrealizowanie obowiązków informacyjnych w zakresie realizowanych przez Administratora celów przetwarzania;

5. LinkedIn Ireland Unlimited Company udostępni zasadniczą treść załącznika dotyczącego statystyk strony osobom, których dotyczą dane (art. 26 ust. 2 RODO), za pośrednictwem danych zawartych w Informacjach o statystykach strony, do których dostęp można uzyskać ze wszystkich stron.

6. Zasady przetwarzania Pani/a danych osobowych przez LinkedIn Ireland Unlimited Company są dostępne na stronie: https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy?trk=d_flagship2_pulse_read_footer-privacy-policy

§ 1 Administrator danych osobowych 

  1. Klauzula informacyjna została przygotowana dla użytkowników profilu CADVISION – Nowe Technologie na portalu społecznościowym YOUTUBE (dalej: „Fanpage”), administrowanego przez P.A. NOVA S.A., ul. Górnych Wałów 42,
    44-100 Gliwice (dalej: „Administratora”).
  2. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pomocą:
  • poczty e-mail: news_it@panova.pl
  • poczty tradycyjnej: P.A. NOVA S.A., ul. Górnych Wałów 42, 44-100 Gliwice

§ 2 Kategorie osób, których dane są przetwarzane

Pod pojęciem użytkowników, których dane są przetwarzane rozumie się osoby, które w ramach użytkowania portalu Youtube:

  • dokonały subskrypcji Fanpage’a poprzez kliknięcie ikony „Subskrybuj”;
  • opublikowały swój komentarz lub reakcję pod którymkolwiek z postów/filmów zamieszczonychna Fanpage’u lub komentarzy do tych postów/filmów;
  • udostępniły którykolwiek z postów/filmów zamieszczonych na Fanpage’u na swoim profilu;

§ 3 Cele i podstawy przetwarzania

1. Dane osobowe osób określonych w pkt II przetwarzane będą na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w następujących celach:

  • prowadzenia Fanpage’a, na warunkach oraz na zasadach określonych przez Google Ireland Limited,
  • w celu informowaniao aktywności Sklepu Internetowego, promowania wydarzeń które organizuje, budowania i utrzymywania społeczności z nią związanej;
  • zapewniania ciągłości komunikacyjnej z użytkownikami Fanpage’a za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności portalu społecznościowego Youtube (funkcje komentowania, subskrypcji, publikowania komentarza pod postami zamieszczonymi na Fanpage’u);
  • reklamy, marketingu produktów i usług oraz tworzenia i dbania o wizerunek marki;
  • analizy analitycznej dotyczącej funkcjonowania, popularności, sposób korzystania z Fanpage’a przez użytkowników;
  • ustalania, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami;

2. W przypadku, gdyby przetwarzanie danych osobowych użytkowników miało nastąpić w innym celu, Administrator zobowiązuje się do każdorazowego uzyskania zgody użytkowników na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie i w celu wskazanym w tej zgodzie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

§ 4 Rodzaj przetwarzanych danych

W celach określonych w pkt III, w zależności od ustawień konta konkretnego użytkownika, Administrator przetwarza następujące dane: identyfikator (imię i nazwisko lub nick); zdjęcie profilowe; dane kontaktowe;dane dotyczące metody i miejsca logowania do konta (adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, z której użytkownik korzysta, typ systemu operacyjnego itp.); osobiste preferencje; treść publikowanych komentarzy i postów; anonimowe dane statystyczne dotyczące użytkowników Fanpage’a, gromadzone dzięki plikom „cookies”, z których każdy zawiera przypisany kod użytkownika, który można powiązać z danymi połączenia użytkowników zarejestrowanych na portalu społecznościowym Youtube, a który zostaje pobrany i przetworzony z chwilą otwarcia Fanpage’a.

§ 5 Odbiorcy danych

Administrator danych może udostępniać dane osobowe wskazane w § 4:

  • upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora,
  • podmiotom współpracującym z Administratorem, w tym: osobom którym na podstawie zawartych umów zlecił administrowanie Fanpage’m, dostawcom systemów informatycznych i usług IT; dostawcom usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne, organizacyjne, marketingowe; podmiotom świadczącym usługi i dostarczającym narzędzia z zakresu obsługi klienta i wsparcia IT dla Fanpage’a, dostawcom usług księgowych, prawnych, doradczych;
  • właścicielowi portalu społecznościowego Youtube tj., na niepodlegających zmianie zasadach dotyczących danych określonych przez Youtube(https://policies.google.com/privacy?hl=pl);
  • podmiotom upoważnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,w tym organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej.

§ 6 Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych 

Administrator we własnym zakresie nie planuje bezpośrednio przekazywać danych do państw trzecich (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy - EOG) ani do organizacji międzynarodowych, jednak specyfika działania Youtube’a i jego międzynarodowy charakter powodują, że potencjalnie możliwy jest transfer danych poza EOG, co nie jest zależne od Administratora. Podstawą takiego transferu są stosowane przez Youtube standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską, zaś w przypadku transferu na teren USA – Decyzja Wykonawcza Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r. wprowadzająca Tarczę Prywatności (tzw. Privacy Shield).

§ 7 Okres przechowywania danych

Okres przetwarzania danych osobowych jest uzależniony od celu i podstaw ich przetwarzania. Z tego też względu:

  • dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody przewarzane będą do czasu cofnięcia zgody;
  • dane przetwarzane na podstawie wymogów ustawowych przetwarzane będą przez czas, w którym przepisy prawa nakazują ich przechowywanie;
  • dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora będą przetwarzane do czasu skutecznego złożenia sprzeciwu lub ustania tego interesu;
  • dane statystyczne dotyczące użytkowników Fanpage’a, będą przetwarzane przez czas dostępności tych danych w serwisie, zgodniez obowiązującymi w tym serwisie zasadami.

§ 8 Prawa przysługujące w związku z ochroną danych osobowych

W związku z przetwarzaniem danych użytkownikom na zasadach określonych w RODO przysługuje prawo do:

  • dostępu do swoich danych i otrzymania ich kopii;
  • sprostowania swoich danych;
  • usunięcia swoich danych;
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych;
  • przeniesienia swoich danych;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym wycofanie zgody pozostaje bez wpływuna zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej gody przed jej cofnięciem;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania,że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

§ 9 Dobrowolność podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania danych może być brak możliwości korzystania ze wszystkich funkcji oferowanych przez Youtube, związanych z użytkowaniem Fanpage’a (komentowanie, reagowanie na posty, wysłanie prywatnej wiadomości).

§ 10 Informacja o współadministrowaniu danymi z Google Ireland Limited

1. Administrator i Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin, D04 E5W5, Dublin, Irlandia) (dla użytkowników z krajów UE, EOG oraz Szwajcarii), są wspólnymi Administratorami danych zgodnie z art. 26 RODO w zakresie przetwarzania danych dla celów statystycznych i reklamowych.

2. Współadministrowanie obejmuje zbiorczą analizę danych w celu wyświetlania statystyk aktywności użytkowników Fanpage’a. 

3. Zakres odpowiedzialności Google Ireland Limited za przetwarzanie danych we wskazanych celach obejmuje: 

  • posiadanie podstawy prawnej dla przetwarzania danych na potrzeby statystyk strony;
  • zapewnienie realizacji praw osób, których dane dotyczą;
  • zgłaszanie naruszeń do organu nadzorczego oraz zawiadamianie osób, których dotyczyło naruszenie o zdarzeniu;
  • zapewnienie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych.

4. Zakres odpowiedzialności Administratora za przetwarzanie Pani/a danych: 

  • posiadanie podstawy prawnej do przetwarzania danych na potrzeby statystyk;
  • zrealizowanie obowiązków informacyjnych w zakresie realizowanych przez Administratora celów przetwarzania;

5. Google Ireland Limited udostępni zasadniczą treść załącznika dotyczącego statystyk strony osobom, których dotyczą dane (art. 26 ust. 2 RODO), za pośrednictwem danych zawartych w Informacjach o statystykach strony, do których dostęp można uzyskać ze wszystkich stron.

6. Zasady przetwarzania Pani/a danych osobowych przez Google Ireland Limited są dostępne na stronie: https://policies.google.com/privacy?hl=pl